Ayat Jiwang Sedih

Masa bersilih ganti untuk aku menunggu pinangan mu
Namun,tiap kali aku bersuara
kau dan alasanmu kian mengoyahkan pendirianku
ku sedar matlamatmu adalah jernih. Ayat Cinta

Sedangkan aku,bagai menunggu awan menyembah bumi
kali ini,masa semakin suntuk untuk aku mengikat janjimu
Mungkin bukanlah kuasa kita menentukan jodoh ini
aku berserah,tawakkal akan ketentuan ini
kenangan cinta kita akan ku tanam jauh-jauh
supaya ia tenggelam didalam bara yang menyala

 

langit ku junjung meninggi bagai gunung tertinggi setingginya
sumpah setia ku hanya untuk dia yang aku cinta
usahlah kau menagih kasih yang sudah hancur
pergilah dikau mencari sidia yang sesuai untukmu
takdir memisahkan kita untuk rahmat yang tersembunyi baik untuk kita berdua.

 

Jika anda menaruh perasaan terhadap seorang gadis dan menjanjikannya sebuah mahligai cinta dan janji,janganlah anda menyeksa si dia dengan lidahmu yang bercabang dengan pelbagai alasan. Seandainya anda sudah kehilangan sidia yang dicintai,janganlah menjadi sial peroboh syurga  yang tercipta,nescaya anda tidak akan tenang ke akhir zaman. Masa sudah pasti mengubat duka dihati,namun jika dendam hanyalah misimu. Biarlah masa dan doa menjadi teman mu.

Ayat Cinta Sedih Buat Kekasih Lamaku

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 8.8/10 (423 votes cast)
VN:F [1.9.22_1171]
Rating: +164 (from 190 votes)
Ayat Jiwang Sedih , 8.8 out of 10 based on 423 ratings

Carian Ayat Jiwang:

  • ayat jiwang sedih
  • ayat cinta sedih
  • ayat sedih untuk kekasih
  • pantun jiwang
  • ayat ayat jiwang sedih
  • ayat sedih buat kekasih
  • ayat manis
  • ayat cinta paling sedih
  • ayat cinta sedih untuk kekasih
  • ayat2 sedih

Comments

  1. sangat jiwang, hehehe
    Juan entry terbaru..Jutawan HartanahMy Profile

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 4.4/5 (5 votes cast)
    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: +1 (from 7 votes)
    • Jiwang karat huhu

      VN:F [1.9.22_1171]
      Rating: 5.0/5 (2 votes cast)
      VN:F [1.9.22_1171]
      Rating: +3 (from 3 votes)
  2. uiii..geli gila. gelinya..haha..
    titan entry terbaru..Filem Ombak Rindu? Biasa aje.My Profile

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0 (from 2 votes)
    • geli kat mana tu titan

      VN:F [1.9.22_1171]
      Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
      VN:F [1.9.22_1171]
      Rating: -1 (from 1 vote)
  3. Erk….
    Aku kalau bab bunga bunga ni memang buntu huhu
    dnoBiz entry terbaru..Tentang Doa – Doa Senjata Orang MukminMy Profile

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: -2 (from 2 votes)
    • samala cam saya,kadang2 jer berbunga hehe

      VN:F [1.9.22_1171]
      Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
      VN:F [1.9.22_1171]
      Rating: +1 (from 1 vote)
  4. jiwangnya.. tp aku solo lagi.. takde ar terasa sangat hehe
    .
    Fitrihadi entry terbaru..(Video) Majlis Pernikahan Deqwan (Remaja) & Michelle (Melodi)My Profile

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: +1 (from 1 vote)
  5. Terima Kasih Doc Cinta..
    huhuhuhu

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0 (from 0 votes)
  6. klu dpt tulis ayat jiwang dlm mmpi rasanya lagi syok ni hii
    suri entry terbaru..Natural LoveMy Profile

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 5.0/5 (1 vote cast)
    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0 (from 0 votes)
    • betul tu kak,berjiwang jer hehe

      VN:F [1.9.22_1171]
      Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
      VN:F [1.9.22_1171]
      Rating: 0 (from 0 votes)
    • mmg best la nk bca ayat jiwang nie,terutama tym putus cinta…huhu

      VA:F [1.9.22_1171]
      Rating: 3.0/5 (1 vote cast)
      VA:F [1.9.22_1171]
      Rating: +1 (from 1 vote)
  7. shah rizal says:

    jiwang nyee wee

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0 (from 0 votes)
  8. fuhh

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: -1 (from 1 vote)
  9. andai kaw dpt mlihat hatiku…
    andai saja kaw dpt membace fikiranku..
    betapa ruang jiwaku…
    penuh dgn bayangan dirimu..
    manghiasi hari-hariku..
    senyum dan suaramu tmpat teduhan jiwaku..
    cintaolah aq dgn kesungguhan mu syg…

    jiwang xxxx????

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 4.3/5 (3 votes cast)
    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: +12 (from 14 votes)
  10. areNiey cyuNk says:

    kerana cinta kita terluka,,
    kerana cinta juga kita gembira,,
    jadi janganlah berduka kerana cinta,,
    kerana cinta itu indah,,
    kerana cinta itu jiwa kita…. <3<3

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 4.7/5 (3 votes cast)
    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: +15 (from 15 votes)
  11. bertemu d muka buku ku jatuh hatipadamu bkn x nak mengaku tapi hati rasa malu senyum mu menawan membuat hatiku tertawan…

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 4.7/5 (3 votes cast)
    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: +2 (from 2 votes)
  12. Nice blog, Jiwang what is in English?
    memoar entry terbaru..BERTANAM CABEMy Profile

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 1.0/5 (1 vote cast)
    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: +1 (from 1 vote)
  13. dianah Ricknalove Rd says:

    jiwang la….huhuhuhuhu

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 1.0/5 (1 vote cast)
    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: +1 (from 1 vote)
  14. nasz red land says:

    like jiwang..hahahahah

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 1.0/5 (1 vote cast)
    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: +2 (from 2 votes)
  15. jiwang……:)

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: +1 (from 1 vote)
  16. jiwang…;)

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: +3 (from 3 votes)
    • CINTA TAK PERNAH HILANG DARI SURGA TAPI CINTA BISA LARI JIKA KITA BENCI DIA

      VA:F [1.9.22_1171]
      Rating: 2.0/5 (1 vote cast)
      VA:F [1.9.22_1171]
      Rating: 0 (from 0 votes)
  17. terlebih jiwang-,-
    iman fateha entry terbaru..Petunjuk Dan Sebab Lelaki Tidak Terpikat Dengan AndaMy Profile

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 1.0/5 (1 vote cast)
    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0 (from 0 votes)
  18. nk share ley x??

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0 (from 0 votes)
  19. Nurnatasha Tasha says:

    sedih amat

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0 (from 0 votes)
    • kalau sedih cll lah saye blh buat awk x sedih…

      VA:F [1.9.22_1171]
      Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
      VA:F [1.9.22_1171]
      Rating: 0 (from 0 votes)
    • Aznieyzam LZ Shanaaz says:

      nper sedih

      VA:F [1.9.22_1171]
      Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
      VA:F [1.9.22_1171]
      Rating: 0 (from 0 votes)
  20. Nur Natasha says:

    sedih amat

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0 (from 0 votes)
  21. hati terluka….

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0 (from 0 votes)
  22. Tiqah Atiqah says:

    hati kecewa

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0 (from 0 votes)
  23. Aliff Pailang says:

    teramat sedih…

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0 (from 0 votes)
  24. sedih betol

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0 (from 0 votes)
  25. ..sdih

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0 (from 0 votes)
  26. cuba lg

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 1.0/5 (1 vote cast)
    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0 (from 0 votes)
  27. OWHH ,, SEDIH NYER ,.

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 3.0/5 (2 votes cast)
    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0 (from 0 votes)
  28. kenape lah pumpuan payah sangat nak betahan ngn aku..
    tak adil la bg aku….
    SAD nye….;-(

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0 (from 0 votes)
  29. kenape lah pumpuan payah sangat nak betahan ngn aku..
    tak adil la bg aku….
    SAD nye….;-(

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0 (from 0 votes)
  30. kenape lah pumpuan payah sangat nak betahan ngn aku..
    tak adil la bg aku….
    SAD nye….;-(

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: +1 (from 1 vote)
  31. kenape lah pumpuan payah sangat nak betahan ngn aku..
    tak adil la bg aku….
    SAD nye….;-(

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0 (from 0 votes)
  32. kenape lah pumpuan payah sangat nak betahan ngn aku..
    tak adil la bg aku….
    SAD nye….;-(

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0 (from 0 votes)
  33. kenape lah pumpuan payah sangat nak betahan ngn aku..
    tak adil la bg aku….
    SAD nye….;-(

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0 (from 0 votes)
  34. kenape lah pumpuan payah sangat nak betahan ngn aku..
    tak adil la bg aku….
    SAD nye….;-(

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0 (from 0 votes)
  35. kenape lah pumpuan payah sangat nak betahan ngn aku..
    tak adil la bg aku….
    SAD nye….;-(

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0 (from 0 votes)
  36. kenape lah pumpuan payah sangat nak betahan ngn aku..
    tak adil la bg aku….
    SAD nye….;-(

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0 (from 0 votes)
  37. kenape lah pumpuan payah sangat nak betahan ngn aku..
    tak adil la bg aku….
    SAD nye….;-(

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0 (from 0 votes)
  38. kenape lah pumpuan payah sangat nak betahan ngn aku..
    tak adil la bg aku….
    SAD nye….;-(

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0 (from 0 votes)
  39. kenape lah pumpuan payah sangat nak betahan ngn aku..
    tak adil la bg aku….
    SAD nye….;-(

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0 (from 0 votes)
  40. kenape lah pumpuan payah sangat nak betahan ngn aku..
    tak adil la bg aku….
    SAD nye….;-(

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0 (from 0 votes)
  41. kenape lah pumpuan payah sangat nak betahan ngn aku..
    tak adil la bg aku….
    SAD nye….;-(

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0 (from 0 votes)
  42. kenape lah pumpuan payah sangat nak betahan ngn aku..
    tak adil la bg aku….
    SAD nye….;-(

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0 (from 0 votes)
  43. kenape lah pumpuan payah sangat nak betahan ngn aku..
    tak adil la bg aku….
    SAD nye….;-(

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0 (from 0 votes)
  44. kenape lah pumpuan payah sangat nak betahan ngn aku..
    tak adil la bg aku….
    SAD nye….;-(

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0 (from 0 votes)
  45. kenape lah pumpuan payah sangat nak betahan ngn aku..
    tak adil la bg aku….
    SAD nye….;-(

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0 (from 0 votes)
  46. kenape lah pumpuan payah sangat nak betahan ngn aku..
    tak adil la bg aku….
    SAD nye….;-(

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0 (from 0 votes)
  47. kenape lah pumpuan payah sangat nak betahan ngn aku..
    tak adil la bg aku….
    SAD nye….;-(

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0 (from 0 votes)
  48. kenape lah pumpuan payah sangat nak betahan ngn aku..
    tak adil la bg aku….
    SAD nye….;-(

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0 (from 0 votes)
  49. kenape lah pumpuan payah sangat nak betahan ngn aku..
    tak adil la bg aku….
    SAD nye….;-(

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0 (from 0 votes)
  50. kenape lah pumpuan payah sangat nak betahan ngn aku..
    tak adil la bg aku….
    SAD nye….;-(

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0 (from 0 votes)
  51. nia nur ain says:

    sbb laki kne fhm jga isi aty puan.puan ni lau ada slah skit mcm2 bleh trjdi.jgn rsak kn hbungan yg tlah dibina bertahun2.laki kne jga wnta yg disyg agar xkn kehilangan seseorang dlm idup………………

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0 (from 0 votes)
  52. Syaqieyla Nafeesya says:

    So Sad.

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0 (from 0 votes)
  53. Syaqieyla Nafeesya says:

    So Sad.

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0 (from 0 votes)
  54. Syaqieyla Nafeesya says:

    So Sad.

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0 (from 0 votes)
  55. Syaqieyla Nafeesya says:

    So Sad.

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0 (from 0 votes)
  56. Syaqieyla Nafeesya says:

    So Sad.

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0 (from 0 votes)
  57. Syaqieyla Nafeesya says:

    So Sad.

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0 (from 0 votes)
  58. Syaqieyla Nafeesya says:

    So Sad.

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0 (from 0 votes)
  59. Syaqieyla Nafeesya says:

    So Sad.

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0 (from 0 votes)
  60. Syaqieyla Nafeesya says:

    So Sad.

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0 (from 0 votes)
  61. Syaqieyla Nafeesya says:

    So Sad.

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0 (from 0 votes)
  62. Syaqieyla Nafeesya says:

    So Sad.

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0 (from 0 votes)
  63. Syaqieyla Nafeesya says:

    So Sad.

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0 (from 0 votes)
  64. Syaqieyla Nafeesya says:

    So Sad.

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0 (from 0 votes)
  65. Syaqieyla Nafeesya says:

    So Sad.

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0 (from 0 votes)
  66. Syaqieyla Nafeesya says:

    So Sad.

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0 (from 0 votes)
  67. Syaqieyla Nafeesya says:

    So Sad.

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0 (from 0 votes)
  68. Syaqieyla Nafeesya says:

    So Sad.

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0 (from 0 votes)
  69. Syaqieyla Nafeesya says:

    So Sad.

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0 (from 0 votes)
  70. Syaqieyla Nafeesya says:

    So Sad.

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0 (from 0 votes)
  71. Syaqieyla Nafeesya says:

    So Sad.

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0 (from 0 votes)
  72. Syaqieyla Nafeesya says:

    So Sad.

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0 (from 0 votes)
  73. Syaqieyla Nafeesya says:

    So Sad.

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0 (from 0 votes)
  74. Syaqieyla Nafeesya says:

    So Sad.

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0 (from 0 votes)
  75. Hazwan Wan says:

    hati ku bagia wakakakaka.

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0 (from 0 votes)
  76. Hazwan Wan says:

    hati ku bagia wakakakaka.

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0 (from 0 votes)
  77. Hazwan Wan says:

    hati ku bagia wakakakaka.

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 4.0/5 (1 vote cast)
    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: +1 (from 1 vote)
  78. Hazwan Wan says:

    hati ku bagia wakakakaka.

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0 (from 0 votes)
  79. Hazwan Wan says:

    hati ku bagia wakakakaka.

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0 (from 0 votes)
  80. Hazwan Wan says:

    hati ku bagia wakakakaka.

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0 (from 0 votes)
  81. Hazwan Wan says:

    hati ku bagia wakakakaka.

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0 (from 0 votes)
  82. Hazwan Wan says:

    hati ku bagia wakakakaka.

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0 (from 0 votes)
  83. Hazwan Wan says:

    hati ku bagia wakakakaka.

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0 (from 0 votes)
  84. Hazwan Wan says:

    hati ku bagia wakakakaka.

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0 (from 0 votes)
  85. Hazwan Wan says:

    hati ku bagia wakakakaka.

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0 (from 0 votes)
  86. Hazwan Wan says:

    hati ku bagia wakakakaka.

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0 (from 0 votes)
  87. Hazwan Wan says:

    hati ku bagia wakakakaka.

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0 (from 0 votes)
  88. Hazwan Wan says:

    hati ku bagia wakakakaka.

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0 (from 0 votes)
  89. Hazwan Wan says:

    hati ku bagia wakakakaka.

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0 (from 0 votes)
  90. Hazwan Wan says:

    hati ku bagia wakakakaka.

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0 (from 0 votes)
  91. Hazwan Wan says:

    hati ku bagia wakakakaka.

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0 (from 0 votes)
  92. Hazwan Wan says:

    hati ku bagia wakakakaka.

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0 (from 0 votes)
  93. Hazwan Wan says:

    hati ku bagia wakakakaka.

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0 (from 0 votes)
  94. Hazwan Wan says:

    hati ku bagia wakakakaka.

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0 (from 0 votes)
  95. Hazwan Wan says:

    hati ku bagia wakakakaka.

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0 (from 0 votes)
  96. Hazwan Wan says:

    hati ku bagia wakakakaka.

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0 (from 0 votes)
  97. Hazwan Wan says:

    hati ku bagia wakakakaka.

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0 (from 0 votes)
  98. Muhd Aditya Raffi says:

    siyez sdih lorrr!

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0 (from 0 votes)
  99. Muhd Aditya Raffi says:

    siyez sdih lorrr!

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0 (from 0 votes)
  100. Muhd Aditya Raffi says:

    siyez sdih lorrr!

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0 (from 0 votes)
  101. Muhd Aditya Raffi says:

    siyez sdih lorrr!

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0 (from 0 votes)
  102. Muhd Aditya Raffi says:

    siyez sdih lorrr!

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0 (from 0 votes)
  103. Muhd Aditya Raffi says:

    siyez sdih lorrr!

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0 (from 0 votes)
  104. Muhd Aditya Raffi says:

    siyez sdih lorrr!

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0 (from 0 votes)
  105. Muhd Aditya Raffi says:

    siyez sdih lorrr!

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0 (from 0 votes)
  106. Muhd Aditya Raffi says:

    siyez sdih lorrr!

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0 (from 0 votes)
  107. Muhd Aditya Raffi says:

    siyez sdih lorrr!

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0 (from 0 votes)
  108. Muhd Aditya Raffi says:

    siyez sdih lorrr!

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0 (from 0 votes)
  109. Muhd Aditya Raffi says:

    siyez sdih lorrr!

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0 (from 0 votes)
  110. Muhd Aditya Raffi says:

    siyez sdih lorrr!

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0 (from 0 votes)
  111. Muhd Aditya Raffi says:

    siyez sdih lorrr!

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0 (from 0 votes)
  112. Muhd Aditya Raffi says:

    siyez sdih lorrr!

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0 (from 0 votes)
  113. Muhd Aditya Raffi says:

    siyez sdih lorrr!

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0 (from 0 votes)
  114. Muhd Aditya Raffi says:

    siyez sdih lorrr!

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0 (from 0 votes)
  115. Muhd Aditya Raffi says:

    siyez sdih lorrr!

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0 (from 0 votes)
  116. Muhd Aditya Raffi says:

    siyez sdih lorrr!

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0 (from 0 votes)
  117. Muhd Aditya Raffi says:

    siyez sdih lorrr!

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0 (from 0 votes)
  118. Muhd Aditya Raffi says:

    siyez sdih lorrr!

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0 (from 0 votes)
  119. Muhd Aditya Raffi says:

    siyez sdih lorrr!

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0 (from 0 votes)
  120. Muhd Aditya Raffi says:

    siyez sdih lorrr!

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0 (from 0 votes)
  121. sad

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0 (from 0 votes)
  122. Sedihnye hri n…kne tgl ng org yg disyg

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0 (from 0 votes)
  123. Eva Natasha says:

    Tua dalam penantian… Argghhh! aku benciii kauuu!

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0 (from 0 votes)
  124. Aleeya Ayya says:

    sngt mnyedihkn…mang ad kne mngena ngn aq…huhuhuhuhuhu…

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0 (from 0 votes)
    • Aznieyzam LZ Shanaaz says:

      aper yg kne mena 2 hukhuk

      VA:F [1.9.22_1171]
      Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
      VA:F [1.9.22_1171]
      Rating: 0 (from 0 votes)
  125. sedih2…..hmmmp..

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0 (from 0 votes)
    • Bebeto C-ko says:

      egokah aku mencintaimu…….

      VA:F [1.9.22_1171]
      Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
      VA:F [1.9.22_1171]
      Rating: 0 (from 0 votes)
  126. Hazwan Wan says:

    hye all

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0 (from 0 votes)
  127. Syafiq Akmal says:

    mcm mana aku nak ubat awek aku…. kol susah nak ankad… aku syg kat dia Nurul Syahiera.

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0 (from 0 votes)
    • Aznieyzam LZ Shanaaz says:

      hehehehe sper suwo wat dia nages pandai ko la labuuu memujoknyer

      VA:F [1.9.22_1171]
      Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
      VA:F [1.9.22_1171]
      Rating: 0 (from 0 votes)
  128. Fiqah Detura says:

    npew lah aq setia dgn org tp dye curang ngan aq….

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0 (from 0 votes)
    • Org tu bdoh la tu.. °◦"̮"̮ ƗƗiƗƗiƗƗi :D ƗƗiƗƗiƗƗi "̮"̮◦

      VA:F [1.9.22_1171]
      Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
      VA:F [1.9.22_1171]
      Rating: 0 (from 0 votes)
    • Fiqah Detura says:

      x baik ckp org bodoh

      VA:F [1.9.22_1171]
      Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
      VA:F [1.9.22_1171]
      Rating: 0 (from 0 votes)
    • Aznieyzam LZ Shanaaz says:

      betol 2 nnti yg ckp bodo 2 senget

      VA:F [1.9.22_1171]
      Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
      VA:F [1.9.22_1171]
      Rating: 0 (from 0 votes)
  129. best memang best tp lu jodoh xkmana…dah tkdir mcm ni nak wat cmne kan.

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0 (from 0 votes)
  130. mst ada hikmah di sbaliknya 2..

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0 (from 0 votes)
  131. Ak Akmal Terengganu says:

    betol 2

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0 (from 0 votes)
  132. Najwa Yusrina Yaakup says:

    sedih nyer

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0 (from 0 votes)
  133. sedih beb ayat terbaek…(y)

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0 (from 0 votes)
  134. Aida Idris says:

    org tuu xde prasaan and xreti nux hargai diri kite..

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0 (from 0 votes)

Leave a Comment

*

CommentLuv badge

Plugin from the creators ofBrindes :: More at PlulzWordpress Plugins

Like Page Ayat Jiwang