Ayat Putus Cinta Jiwang

Ayat jiwang putus cinta ini tanda cinta meraka yang tak  kesampaian. Merentasi saat kehilangan si dia yang dicintai bukanlah waktu yang menyenangkan hati,ada yang menerima dan ada juga tidak mampu terima tamparan cinta ditolak,akhirnya ada yang kehilangan samada nyawa dan akal.  Terimalah beberapa keratan ayat jiwang putus cinta ini.

Dahulu,aku selalu percaya akan cinta

tetapi,kini setelah hati ku hancur direjammu

Tiada sudah cinta dihati ini.!

Maafkan ku kerna masih menyintaimu

itulah hakikatnya Walau seribu tahun pun

penyesalanmu tidak akan kembalikan daku kepadamu.!

Jangan ucap cinta  padaku

Jika kau tidak mampu buktikannya

Hatiku sakit,kataku tak terucap

air mataku sudah cukup menyatakan betapa dalamnya cinta dan

perasaan ini ,sampai hatimu buatku begini

Walaupun dikau telah kehilangan cinta

kau masih punyai harga diri dan maruah

Menyintai seseorang  itu sangat sukar

Tambahan si dia  yang duduk dibangku sebelah

Tanpa menyedari hati ini yang menyintainya

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 8.4/10 (136 votes cast)
VN:F [1.9.22_1171]
Rating: +43 (from 51 votes)
Ayat Putus Cinta Jiwang, 8.4 out of 10 based on 136 ratings

Carian Ayat Jiwang:

  • ayat kecewa
  • ayat putus cinta untuk kekasih
  • ayat sedih dan kecewa
  • ayat sakit hati dengan kekasih
  • ayat jiwang untuk sahabat
  • ayat sakit hati
  • ayat bila putus cinta
  • koleksi ayat-ayat putus cinta
  • ayat jiwang cinta ditolak
  • ayat kecewa cinta ditolak

Comments

  1. dia punya ayat.. boleh terluka tuh…perrghh
    zik entry terbaru..Keputusan terkini Final All England 2012, Lee Chong Wei VS Lindan!!My Profile

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 5.0/5 (1 vote cast)
    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: +3 (from 3 votes)
    • Ayat tajam macam pisau ne …hehe

      VN:F [1.9.22_1171]
      Rating: 5.0/5 (1 vote cast)
      VN:F [1.9.22_1171]
      Rating: +2 (from 2 votes)
  2. bahasa yang tajam. pedih kalau kena ni
    Amirez entry terbaru..Blog ‘Hidup’ SemulaMy Profile

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 5.0/5 (1 vote cast)
    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: +2 (from 2 votes)
  3. here for you!! . .

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 4.5/5 (2 votes cast)
    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: +1 (from 1 vote)
  4. keikhlasan seseorang yg menyanyangi kita harus d hargai

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 5.0/5 (1 vote cast)
    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: +1 (from 1 vote)
  5. nurul episah says:

    fahamilah aku tika aku sedang kecewa….

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 5.0/5 (2 votes cast)
    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: +2 (from 2 votes)
  6. just like me…..

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 5.0/5 (2 votes cast)
    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: +1 (from 3 votes)
  7. LaiLi Kecix says:

    Susah Sangat Ke Nak Setia Ni.

    # Tak Paham Aku.. :))

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 4.5/5 (2 votes cast)
    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: +2 (from 2 votes)
    • Zairee Izlan says:

      ckap kt mlut sng tapi dlm hati susah. . . . .

      sbelum brcouple mmg dye cinta akan kite. .tapi slepas couple, cinta dalam hatinya smakin brkurang trhadap kite

      VA:F [1.9.22_1171]
      Rating: 5.0/5 (2 votes cast)
      VA:F [1.9.22_1171]
      Rating: +1 (from 1 vote)
    • ssh kalu asik cmburu jew

      VA:F [1.9.22_1171]
      Rating: 3.5/5 (2 votes cast)
      VA:F [1.9.22_1171]
      Rating: +1 (from 1 vote)
  8. Afiq Syazwan says:

    fuuhh susah sgguh nk bercinta.

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 3.0/5 (2 votes cast)
    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: +1 (from 1 vote)
  9. like

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 5.0/5 (2 votes cast)
    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: +2 (from 2 votes)
  10. lu mau mati ka bersAma Ramzi Hanisa.

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 5.0/5 (1 vote cast)
    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: +1 (from 1 vote)
  11. lu mau mati ka bersAma Ramzi Hanisa.

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 5.0/5 (1 vote cast)
    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: +1 (from 1 vote)
  12. lu mau mati ka bersAma Ramzi Hanisa.

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 3.5/5 (2 votes cast)
    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: +1 (from 1 vote)
  13. cinta yang tak direstui amat payah untuk menampak kan kebahagian nye….

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 5.0/5 (1 vote cast)
    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: +1 (from 1 vote)
  14. cinta yang tak direstui amat payah untuk menampak kan kebahagian nye….

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 5.0/5 (1 vote cast)
    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: +1 (from 1 vote)
  15. cinta yang tak direstui amat payah untuk menampak kan kebahagian nye….

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 5.0/5 (1 vote cast)
    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: +1 (from 1 vote)
  16. cinta yang tak direstui amat payah untuk menampak kan kebahagian nye….

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 5.0/5 (1 vote cast)
    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: +1 (from 1 vote)
  17. cinta yang tak direstui amat payah untuk menampak kan kebahagian nye….

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 4.5/5 (2 votes cast)
    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: +1 (from 1 vote)
  18. cinta perlu pengorbanan.

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 5.0/5 (2 votes cast)
    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: +1 (from 1 vote)
  19. Ain Sweet says:

    ssah btul ke nk stia pde sseorng tu..dn ssah sngt ke klau trus trang shja..

    #aqxfhmbtolr#

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 3.5/5 (2 votes cast)
    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: +1 (from 1 vote)
  20. Mohd Yuzairi says:

    jika mu menyayangi seseorg itu, lpaskn die pergi brsama insan yg disyginye..klau ade jodoh tak ke mane :)))..

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 5.0/5 (2 votes cast)
    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: +2 (from 2 votes)
  21. Kison Kelson says:

    mahupu cinta saya tak mampu…

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 4.5/5 (2 votes cast)
    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: +2 (from 2 votes)

Leave a Comment

*

CommentLuv badge

Plugin from the creators ofBrindes :: More at PlulzWordpress Plugins

Like Page Ayat Jiwang