Fahamilah Ayat Wanita

PEREMPUAN SUKA CAKAP TERBALIK, ORANG LELAKI DENGAR MACAM PELIK Satu petang, Si suami yang baru pulang dari kerja, ingin memanjakan isterinya, “Jom kita keluar, malam ni kita makan di kedai je lah”. Sambut isterinya, “Eh nasi banyak lagi tu bang, gulaipun ada lagi tu. Nanti membazir, siapa pula nak menghabiskan tu”. Kalau diikutkan jawapannya itu […]




Kata-kata Manis Untuk Pasangan

Wanita cukup suka kalau pasangannya mencurahkan kata-kata cinta dan mengungkapkan rasa sayang. Tapi tak bermakna lelaki tidak memerlukan perkara yang sama. Wanita lebih suka kata-kata cinta dan sayang daripada pasangannya bagi mewujudkan perasaan selamat dan berasa dirinya masih diperlukan. Lelaki memerlukan kata-kata cinta sebagai tanda dia adalah pasangan yang wujud dan sering menjadi tumpuan pasangannya. […]




Respon Positif Dengan Ayat Jiwang

Berapa kali dalam hidup ini kita cuba memberi respon yang baik kepada tindakan pasangan yang menyenangkan? Berapa kali kita memberi respon positif dalam setiap hasil kerja pasangan yang didedikasikan khusus bagi yang istimewa? Lontarkan maklum balas yang membina dan jelas supaya pasangan merasakan dirinya melakukan perkara itu dengan betul dan memberi kepuasan kepada orang yang […]




Pujian Jiwang

Adalah menjadi perkara yang mengembirakan apabila kita dipuji, lebih-lebih lagi yang puji itu adalah orang yang kita sayang. Tentu berbunga-bunga hati kita kan. Bagaimana pula dengan kita, apakah yang mesti kita puji pada kekasih kita? Kita mestilah tahu untuk memuji pasangan kita dalam masa dan tempat yang sesuai, sebab dengan pujian ni kita dapat memikat […]




Utusan Jiwang

Assalamualaikum Sayang bicara ini terus untuk mu lahir dari lubuk jiwaku yang kian membuat rasa yang mendalam ingin semuanya tertumpah dan tertuang pada fikiran dan lubuk hatimu Carian Ayat Jiwang:gambar kata kata jiwang




Pantun Melayu Jiwang

Agak-agak la kan, ada lagi tak pasangan kekasih sekarang main balas-balas pantun. Takpun kalau nak merisik anak dara untuk perkahwinan ada lagi ke yang main pantun-pantun ni. Mungkin ada kan, tapi susahlah sikit nak jumpa pada zaman sekarang ni. Kalau zaman dahulu bukan setakat pasangan kekasih jer main balas-balas pantun, nak bertumbuk bergaduh pun berbalas […]




Ayat SMS Jiwang yang Paling Power

Diwaktu-waktu bersendirian, membawa ingatanku ketika alam persekolahan. Jika diberi peluang, ingin sahaja aku undurkan waktu itu. Alam persekolahan memang menyeronokkan, pahit manis semuanya menjadi kenangan. Sebut alam persekolahan, teringat pula seorang gadis yang selalu aku kacau (nama dia tak boleh bagitahu, rahsia). Tapi tindakkan aku itu tidaklah mengganggu dia, bolehlah dikatakan hanya sebagai gurauan. Dengan […]




Ayat Jiwang Frust Tak Dapat Lelaki Idaman

Kehilangan si dia yang dicintai amat perit untuk ditelan. Siang malam ku mengingati si dia wahai dikau yang di cintai. Terimalah beberapa keratan Ayat jiwang untuk kalian . Sakitnya hati apabila melihat bagaimana dikau, peluk dia sentuh dia menyayanginya ,dan kadangkala aku mengharapkan aku adalah si dia. Carian Ayat Jiwang:ayat jiwang frustayat ayat frustayat lelaki […]




Ucapan Romantik untuk Diucap kepada Teman Lelaki Anda

Mengucapkan ungkapan yang romantik atau manis kepada teman lelaki boleh menjadi sesuatu yang sukar ,ia juga bukan senang untuk mencari perkataan yang sesuai unttuk mengambarkan bagaimanakah perasaan anda kepada si dia . Ayat jiwang yang romantik dan menarik perhatian boleh datang dari sumber hati yang ikhlas. Tips berikut mungkin membantu anda fikirkan ayat jiwang untuk […]




Ayat Putus Cinta Jiwang

Ayat jiwang putus cinta ini tanda cinta meraka yang tak  kesampaian. Merentasi saat kehilangan si dia yang dicintai bukanlah waktu yang menyenangkan hati,ada yang menerima dan ada juga tidak mampu terima tamparan cinta ditolak,akhirnya ada yang kehilangan samada nyawa dan akal.  Terimalah beberapa keratan ayat jiwang putus cinta ini. Dahulu,aku selalu percaya akan cinta tetapi,kini […]




Plugin from the creators ofBrindes :: More at PlulzWordpress Plugins

Like Page Ayat Jiwang