Kata-kata Indah Untuk Wanita

Kita semua suka pada pujian,baik lelaki atau perempuan. Tetapi jika anda ingin memikat wanita,anda boleh bermula dengan memujinya untuk memulakan titik perhubungan cinta . Wanita amnya suka mendengar pujian yang membuatkan meraka berasa selesa dan lebih lagi daripada seorang lelaki . Namun jika anda seorang lelaki yang ingin mendekati wanita ,anda haruslah kuatkan diri untuk ikhlaskan diri menyatakan keikhlasan anda atau mungkin insan tersebut akan mengetahui sikap tidak ikhlas anda.

Pujian yang sederhana 

Cara yang paling mudah mendekatkan diri atau ingin memulakan perbualan adalah dengan pujian. Tentulah anda yang  harus bijak memainkan peranan,anda akan terkejut dengan kesan yang ketara dari pujian kecil yang anda anggap sebagai ‘biasa’ mungkin besar bagi seseorang gadis yang sememangnya menanti perhatian dari anda.  Tumpukan perhatian kepada ciri-ciri dirinya seperti mata,mulut dan aksesori pakaiannya dan sebagainya contohnya ‘kasut tu betul2 cun dengan awak,macam model la’ walaupun nampak biasa,anda tidak mungkin dapat lihat betapa gembiranya hatinya setelah dipuji .

Kata-kata memujuk 

Jika anda bijak menyusun ayat memujuk  yang dapat membantu si dia mengharungi hari getirnya ,anda mungkin menjadi tempat dia mengadu dan ingin orang yang boleh memberi kata-kata semangat untuk dia melegakan hati yang suram dek pelbagai rintangan. Contoh ayat seperti “awak boleh buat ,yakin boleh,pasti boleh” dan yang penting anda haruslah tahu masa yang sesuai dan bertindak mengikut tindak balasnya.

Pengakuan Terbuka

Apabila tiba sampai satu tahap dimana anda dan si dia sudah mempunyai bibit cinta,anda boleh mengaku cinta kepadanya tanpa perlu berselindung lagi. Katakan “sehari tanpa melihat wajahmu,hidupku suram sekali,aku sayang kamu”  .

 

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 8.0/10 (91 votes cast)
VN:F [1.9.22_1171]
Rating: +32 (from 42 votes)
Kata-kata Indah Untuk Wanita , 8.0 out of 10 based on 91 ratings

Carian Ayat Jiwang:

  • ayat manis untuk perempuan
  • ayat memikat wanita
  • kata kata untuk wanita
  • ayat indah
  • ayat memujuk wanita
  • ayat memujuk
  • ayat memujuk perempuan
  • kata-kata untuk wanita
  • kata kata memujuk
  • ayat memujuk lelaki

Comments

  1. ini boleh dipraktikkan pada isteri nih..hehe tapi nak jadi romantik yang susah sikit ni
    segalabenda entry terbaru..Kanak-kanak perempuan hilangMy Profile

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 4.7/5 (3 votes cast)
    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: +2 (from 2 votes)
  2. mmg dsyt..hehe
    Jebeng Otai™ entry terbaru..5 Kolam Air Panas Terhangat Di MalaysiaMy Profile

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 5.0/5 (4 votes cast)
    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: +3 (from 3 votes)
  3. cinte bukn inda ,, xpi yng tersyg to lha yng cinte ,, … ku ingin kn kasih syg seseorg selamenye ,, eye nye tetap kn tingl kn kite ,,

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 4.0/5 (4 votes cast)
    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: +4 (from 4 votes)
    • amirsiti@live.com says:

      cinta bukan indah ,,xpi yng tersyg to lha cinta ,,,…ku ingin kn kasih syg seseorg selamanya ,,eye nye tetap kn tingl kn kite

      VA:F [1.9.22_1171]
      Rating: 4.8/5 (4 votes cast)
      VA:F [1.9.22_1171]
      Rating: +4 (from 4 votes)
  4. Mohd Damsani says:

    aq

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 5.0/5 (2 votes cast)
    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: +3 (from 3 votes)
  5. Mohd Damsani says:

    aq

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 5.0/5 (2 votes cast)
    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: +1 (from 1 vote)
  6. Mohd Damsani says:

    aq

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 5.0/5 (1 vote cast)
    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: +1 (from 1 vote)
  7. Mohd Damsani says:

    aq

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 5.0/5 (1 vote cast)
    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: +1 (from 1 vote)
  8. Mohd Damsani says:

    aq

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0 (from 0 votes)
  9. nggeeeeee….

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 5.0/5 (1 vote cast)
    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: +1 (from 1 vote)
  10. nggeeeeee….

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 5.0/5 (1 vote cast)
    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: +1 (from 1 vote)
  11. nggeeeeee….

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 5.0/5 (1 vote cast)
    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: +1 (from 1 vote)
  12. nggeeeeee….

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0 (from 0 votes)
  13. nggeeeeee….

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0 (from 0 votes)
  14. nggeeeeee….

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0 (from 0 votes)
  15. nggeeeeee….

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0 (from 0 votes)
  16. nggeeeeee….

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 4.0/5 (1 vote cast)
    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0 (from 0 votes)
  17. nggeeeeee….

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0 (from 0 votes)
  18. nggeeeeee….

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0 (from 0 votes)
  19. nggeeeeee….

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0 (from 0 votes)
  20. nggeeeeee….

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0 (from 0 votes)
  21. nggeeeeee….

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0 (from 0 votes)
  22. nggeeeeee….

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: +1 (from 1 vote)
  23. nggeeeeee….

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: +1 (from 1 vote)
  24. nggeeeeee….

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0 (from 0 votes)
  25. nggeeeeee….

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0 (from 0 votes)
  26. nggeeeeee….

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0 (from 0 votes)
  27. nggeeeeee….

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0 (from 0 votes)
  28. nggeeeeee….

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0 (from 0 votes)
  29. nggeeeeee….

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0 (from 0 votes)
  30. nggeeeeee….

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0 (from 0 votes)
  31. nggeeeeee….

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0 (from 0 votes)
  32. nggeeeeee….

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0 (from 0 votes)
  33. nggeeeeee….

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0 (from 0 votes)
  34. nggeeeeee….

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0 (from 0 votes)
  35. nggeeeeee….

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0 (from 0 votes)
  36. nggeeeeee….

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0 (from 0 votes)
  37. nggeeeeee….

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0 (from 0 votes)
  38. nak try r.

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0 (from 0 votes)
  39. bes ke?

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: -1 (from 1 vote)
  40. belum cuba belum tahu.. cuba lah dulu yeeee..

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 5.0/5 (1 vote cast)
    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: +1 (from 1 vote)
  41. siiiiip……..

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0 (from 0 votes)
  42. Korang rase bez ke?

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0 (from 0 votes)

Leave a Comment

*

CommentLuv badge

Plugin from the creators ofBrindes :: More at PlulzWordpress Plugins

Like Page Ayat Jiwang